En nordisk rekrutterings- og bemanningspartner
Vi setter mennesker i sentrum
Hos Temp-Team får du en fast kontaktperson som kjenner din virksomhet. Din rådgiver deltar i hele leveranseprosessen for å sikre at vi leverer både riktig kompetanse og rett person til din virksomhet.
Vi vet at rask responstid ofte er et kvalitetsmål i seg selv. Gjennom å kjenne våre kunder og vårt marked jobber vi i forkant av dine behov for å sikre en rask leveranse når det er målet.
For å opprettholde et vedvarende godt resultat vektlegger vi en tett personlig oppfølging av våre kunder, kandidater og utleide medarbeidere.
Vår historie
Drømmen om å ha innflytelse på sitt eget arbeidsliv fikk Erik Juhler til å stifte Temp-Team i 1979. Med seg hadde han solid erfaring fra næringslivet og bevisstheten om hvilken forskjell det utgjør for mennesker å oppleve at deres bidrag til arbeidsmarkedet har verdi.
"Vi startet veldig beskjedent, og jeg var selv ute som vikar flere ganger. Det var en god måte å lære virksomheten å kjenne på," forteller Erik Juhler om den spede begynnelsen.
Les mer om Eriks tøffe oppstart og veien til suksess:
Vi inngår i JuhlerGroup
Vår bedriftskultur - visjon, misjon og verdier
Kvalitet står sentralt i vår hverdag. Vi har utviklet kvalitetsbegrepet til å bety ”å levere som avtalt i enhver relasjon”. Vi rekrutterer, utvikler prosedyrer, driver intern opplæring og kommuniserer med utgangspunkt i dette kvalitetsbegrepet.
Temp-Team er det personlige bemanningsbyrået. Vi bryr oss om kundene våre og leverer gjennom personlige møter og god dialog med kontaktpersoner. Vi sørger også for å gjennomføre personlige intervjuer med våre kandidater, hvor kompetanse og egenskaper blir grundig belyst.
Vår visjon
Vi skal være den foretrukne rekrutterings- og bemanningspartneren i Norden.
Vår misjon
Vi knytter mennesker og bedrifter sammen for å bygge karrierer og styrke organisasjoner lokalt og på tvers av Norden.
Vi er et verdibasert selskap og kjerneverdiene er selve grunnpilarene for vår virksomhet. Verdiene er styrende for måten vi tenker på, vår adferd og måten vi tilnærmer oss en oppgave på. Vi forventer at alle våre medarbeidere skal kunne identifisere seg med og etterleve våre fire kjerneverdier med stolthet.
Våre verdier
Vi er nysgjerrige
Vi søker ny kunnskap, deler med hverandre og lærer av våre erfaringer slik at vi kan utvikle oss selv, våre kunder og våre kandidater.
Vi er partnere
Vi jobber for å være en verdsatt HR-, rekrutterings- og karrierepartner for våre kunder og kandidater. Med vår lokale tilstedeværelse, personlige engasjement og nordiske rekkevidde skal våre kunder og kandidater føle at vi er i nærheten - sammen gjør vi utfordringer til løsninger og ferdigheter til karrierer.
Vi er profesjonelle
Vi setter høye standarder og holder oss selv ansvarlige for våre løfter og handlinger. Vi fremmer mangfold, likeverd og forplikter oss til en inkluderende rekrutteringsprosess med like muligheter for alle våre kandidater og ansatte.
Mennesker i sentrum
Vi har en genuin interesse for mennesker - at de skal lykkes og trives. Vi setter mennesker først for å skape profesjonelle rekrutteringsprosesser og gode kandidatopplevelser.
Vår bedrifts samfunnsansvar
I vår virksomhet ønsker vi å se et større bilde og vi tar vårt sosiale ansvar på alvor. Handlemåtene våre skal fremstå som positive eksempler i dette arbeidet og vi vil alltid søke å forbedre oss og være innovative.
I 2015 opprettet JuhlerGroup en internasjonal CSR gruppe som består av en representant fra hvert enkelt selskap i gruppen. Gruppen jobber målrettet med CSR for alle selskapene.
Det implementeres noen generelle mål uten å frata det enkelte selskap muligheten til å implementere individuelle CSR tiltak. Kultur og CSR-nivå i landene JuhlerGroup er representert er alltid utgangspunktet når det skal besluttes hvilke CSR-strategier og hvilken politikk som best matcher det enkelte selskap.
-
40
års erfaring
-
5
land
-
3 400+
kunder
-
230 000+
kandidater